WonkaPistas

4.11.05

Grandes avances del conocimiento científico

No me digan que la sofisticación de las técnicas científicas no produce conocimientos a los que nunca llegaríamos de otro modo:

In the November issue of The Journal of Sexual Medicine, researchers have published the first-ever prospective, double-blind, placebo-controlled, multi-institutional treatment study with multi-dimensional psychometrically valid outcomes and concluded that an effective erectile dysfunction treatment in men also significantly improved sexual function and sexual satisfaction in untreated women partners. The research concluded that women partners' sexual function improvements related significantly and consistently to treatment-related improvements in men's erectile function.

(Mis negritas).

Más aquí.

4 Comments:

  • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Lo siento Wonka, pero no he podido resistirme.

    Saludos!

    By Blogger Luis I. Gómez, at 11/04/2005 2:39 p. m.  

  • Yo tampoco he podido resistirme a dar noticia de tan magno avance científico. Otro saludo, Luis.

    By Blogger Wonka, at 11/04/2005 2:48 p. m.  

  • Esta noche dormiré mucho más tranquilo...

    By Blogger Lucas, at 11/04/2005 3:18 p. m.  

  • Lo que no me ha quedado claro es por qué mejora en la mujer. ¿Dicen la causa? ¿Alguna hipótesis? ¿Seguro que ninguna mujer se tomó las pastillas del compañero equivocadamente? Yo no me lo puedo explicar!

    miniyo

    By Anonymous Anónimo, at 11/04/2005 4:06 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home